View Single Post
Tar av meg hatten. Nok en gang, fantastisk bra rapport!

Jeg vet selv hvor vanskelig det kan være å sette presise ord på opplevelser man har utenom den virkelige verden, men du har vært dyktig til å huske å få med det absolutt essensielle man kan oppleve, og da spesielt i skogen.

En god regel er jo å trippe i trygge omgivelser og omgivelser som er tilfredstillende, men disse begrepene har forskjellig betydning fra person til person. En uten psykedelisk erfaring ville kanskje sagt at det tryggeste og chilleste stedet man kan befinne seg er hjemme alene under en varm dyne f. eks. En tanke om at en stor grad av trygghetsfølelse vil være til stede om man setter seg alene eller med en god venn i skogen på en vakker dag vil kanskje virke litt merkelig, men etter en slik opplevelse du har delt med deg selv, et medmenneske du kjenner godt og flott natur vil nesten garantert endre synet ditt i positiv forstand på hvor herlig del av verden naturen er, det har ihvertfall skjedd meg. Jeg elsker utendørslivet mer enn noen gang


Jeg kan utifra rapportene din se at du håndterer psykedelika med god fornuft. Ta deg nå tid til å fordøye det du har opplevd, og ta lærdom av personlige resonnementer du har hatt.
Fremover vil du muligens oppleve i litt større grad enn før at tanker vil flyte bedre om hvordan samspillet er mellom mennesker og omgivelsene våre, som om du har hatt tid til å selvlære deg selv om verden vi lever i i mange år uten tjas og mas.


Hadde jeg kunne gitt deg 10 KPer hadde du fått de, men jeg har bare 1. Værsågod