View Single Post
Sitat av junkpal Vis innlegg
Siden det er vanskelig å oppfatte ironi på internett så spør jeg deg like godt.
Var det ironi eller seriøst?
Vis hele sitatet...
Det var seriøst.

Sitat av Tias Vis innlegg
Trening hjelper forresten veldig lite mot overvekt. Så lenge kostholdet er feil, og spisevanene er dårlige, så kan man trene så mye man vil og enda gå opp i vekt.
Vis hele sitatet...
Såklart kan man slanke seg selv om man er overvektig, og når jeg sier trene så mener jeg såklart å legge om kostholdet og spisevanene sine (da man som oftest må legge om spisevaner og kosthold for å få effekt av trening). Hvis feite folk virkelig velger mobbing fremfor å spise mye og å sitte på ræva så er det deres egen feil at de er feite. Det var de som begynte å spise så mye.

Såklart er det noen som er født feite, men de kan enda slanke seg. Det finnes tusenvis av eksempler på folk som har vært så feite at det burde vært umulig for de å bli tynne, men de har klart det, derfor burde alle som har motivasjonen klare det.

Sitat av paranoy Vis innlegg
Er dette mobbing? Noen som har noen meninger om dette? Tenkte det var relevant til den pågående diskusjonen i denne tråden her..
Vis hele sitatet...
Dette er genialt, det skulle vært noe lignende i Norge.

Universitet gir de faktisk muligheten til å lære seg hvordan de kan få slanket seg, jeg mener at dette er hjertevarmt og bra gjort av universitetet.