View Single Post
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Dette MÅ være det minst gjennomtenkte og idiotiske jeg noensinne har lest her på nFF.
Om det mot formodning ikke skulle være det, er det helvettes nære.

Noen blir født annerledes. Sånn er det bare, lev med det. Tror du virkelig at de som er overvektige ønsker å være det? Selvsagt forsøker de fleste å gjøre noe med det. Men det er ikke nødvendigvis lett.

Og siden når var det DINE penger som ble brukt til slike operasjoner? Nei selvsagt, de overvektige kan jo ikke skatte ettersom de ikke jobber. Logisk.


Så fra nå av folkens, i SemiColons ånd, la oss mobbe og utstøte de som er annerledes. For da får de HELT sikker ikke FLERE komplekser! Dritsmart.
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg!
Det er utrolig mange unge idag som faktisk blir overvektige og ikke kan gjøre noe med det og heller ikke prøver før de innser at det kan bli et problem.

Det er mange som har kraftig kroppsbygning som de har fått fra foreldrene sine gjennom arv. Mange foreldre som er "store" får ofte "store" unger. Mens de som har liten kroppsbygning får ofte "små" unger.

Det er mye fedme i disse dager. Hovedårsaken mener jeg er feil kosthold (mye sukkerinntak) og lite fysisk aktivitet. Barna burde hatt mer fysisk aktivitet fra de var små.


Oppfordrer ikke til at folk skal mobbe, men jeg mener folk bør få høre det litt. Det er mest for deres egen skyld og for samfunnet. Livet blir lettere og du føler deg bedre på innsiden og utsiden. Overvektige er også en stor ballast for samfunnet da de får lettere sykdommer og skader i føtter som må opereres. Men er ikke bare de overvektige som er syndere her, røykere osv. er vel en del av kaka.
Vis hele sitatet...
Til semiColon:

Mener du helt seriøst at livet blir enklere av at de får høre at de er store?
De føler deg ikke bedre inni deg når noen plager deg for at du er feit.

Vis at du mener at det er et samfunnsproblem, bør du engasjere deg politisk.

Jeg tenker at vis vi legger på store avgifter på sukker og i tilegg endre folks holdninger med holdningskampanjer vil vi oppnå et langt bedre resultat en å mobbe enkelt individ.


Du får ikke ned fedmen vettu med å mobbe folk, det vil heller skape mer fedme tenker jeg.