View Single Post
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Mange (særlig eldre) forbinder Techno/Trance med dop, særlig candy dop. Noe de er livredde for at barna deres skal bli et offer for. Jeg har en i familien som blir kjempesint og må vekk når hun hører sånn musikk (helt extreme da). Hun jobber ved en instutisjon der ecstasy offre er det vanligste. De tar enten til slutt livet sitt elle blir helt fjerne forteller hun. Men hvorfor hun hater musikken er fordi alle og en hver "ecstasy pasient" forteller om hvordan effekten øker ved høy bass og elektriske rytmer. Det er da bare blitt et prinsipp for henne... Men tror likevel i mildere grad noen fler tenker sånn, såklart ikke Techno er lik suicide men dere skjønner
Vis hele sitatet...
Er så lei av folk som kommer med denne "klassiske" Elektronisk=dop forbindelsen. Prøv å få noen til å svelge noe exstacy og fyr på en metal låt (eller hva som helst), antageligvis kommer den personen til å oppfatte dette som å være intenst og rått, selv om andre opplever det på en annen måte.

Jeg er selv ganske dypt inne i både Trance/House og Hardstyle/Hardcore miljøet i Norge, og hverken jeg eller mine nærmeste bekjente har brukt noe dop.