View Single Post
Nei, de er absolutt ikke klar over det. Jeg røyker omtrent daglig, det har jeg gjort i 2 år ca. For rundt 4 år siden pleide jeg å dra litt på peppern å knipse i ny og ne, bare helger - og ikke hver helg engang. Da mente familien at jeg var på kjøret.

Familien min har en historie noen generasjoner bakover på både mors og fars siden med både alkoholikere, narkomane og pillemisbrukere. Så det er ett "brennheit tabu" med narkotika, for ingenting er akseptert av familien. Tante mener "røyk hasj idag, sett heroinsprøyta imorra" og ille - men sant, hun kunne avslutte dagen når hu skulle si natta til fetter for hu presterte noen ganger å si ordrett ut : "natta gutten min, sov godt å husk å aldri røyk hasj for da ender det med at du havner på kjøret. Da var fetter kanskje 12 år.

Mitt forhold med familien er komplisert. Det var mye mer komplisert før, har fått ordna opp i en del ting som har vært i lufta og er ufattelig glad for å ha ordentlig kontakt. (De droppa kontakt når de mente jeg var på kjøret) Men jeg tror ingen familie er perfekt så jeg klandrer dem ikke. Jeg elsker dem for hvem de er og ikke meningene dems.

Jeg bor hverken alene eller hjemme. Bor med kjæresten i Alta. Vokste opp i Drøbak, så familien min bor så og si på andre siden av landet. Ser dem kanskje rundt hver 2-3 måned, men skulle ønske det var litt mer ofte.

Jeg vet dem ikke vet, og jeg vet også at helvete bryter løs om de finner ut. Så er nødt å skjule det alt jeg kan. Overnatter jeg hos tante er det så vidt jeg tør å røyke nattings, og hele dagen er jeg røykfri. Har ikke noe problem med det heller. Ville aldri vært fjern foran tante heller. Siden det også "ligger" i familien er andre familiemedlemmer utrolig flinke å se på øyne, kroppsholdning, talemåte osv. Nesten skremmende hehe.

De fleste vennene mine vet. Men veldig mange venner av meg røyker også. Er noen som ikke vet, men de har ingen grunn til å vite om det heller. Jeg ser på det som en privatsak.

Ble kanskje litt langt svar, men det var en del spørsmål å besvare også.

Peace!

Edit : Woo, innlegg nr 100 faktisk!
Sist endret av sh1bby; 6. januar 2010 kl. 02:45.