View Single Post
klokka var rundt klokka 10 om kvelden og jeg fant ut at vi hadde muskat i skapet på kjøkkenet så jeg tenkte jeg måtte prøve.

jeg målte opp 14 gram og fikk det i meg i pulverform, det er ganske tørt og smaker dritt så det var ikke veldig digg.

ca. 2 timer etter jeg hadde fått i meg alt var det noe helt sinnsykt som skjedde, det var som om alt forsvant utenom tankene mine og følelsene mine, og det var som om relasjonene og følelsene jeg hadde om de jeg tenkte på ble 10x forsterket og når jeg tenkte på folk i klassen jeg var "glad i" så holdt jeg på å gråte av glede, og etter en stund sovnet jeg.

neste dag var det som om immunforsvaret mitt var sinnsykt svakt, jeg var dehydrert og når jeg hørte på musikk så var det mye diggere enn før.
om kvelden tenkte jeg at jeg skulle lage en dose til, men bare mer, så jeg lagde 20 gramm som te. jeg fikk det i meg + pulverrestene, men det var ikke noe spess som skjedde før jeg sovna.

neste dag klarte jeg å forsove meg til klokka 10 og det var skole, så jeg kom for sent :S. på skolen var jeg fortsatt ganske loka og det var som om jeg var glad i nesten alle. Etter skolen fikk jeg sjukt vondt i magen og trodde nesten at jeg måtte spy men, jeg stakk på dass og hadde diare så det ble litt bedere.

Jeg lurer på hvorfor jeg fikk funk etter bare etter 2 timer?
jeg hadde drukket veldig lite vann dagene før jeg fikk i meg muskat kanskje det er grunnen.

også har jeg fortsatt litt vondt i magen/leveren eller noe etter jeg fikk i meg muskat som nå er 2.5 uke siden hvor lang tid tar det ca før stoffet er helt ute av kroppen?

og siste spørsmål telles mysterisin som er i muskat et psykadelisk stoff`?

jeg veier ca. 70 kg hvis det har noe å si.

må legge til at jeg fikk et par hallusinasjoner, den ene var at når jeg var på rommet mitt var det som om rotet på rommet mitt så ut som en elv som rant bortover.
og den andre så var det som om synet mitt var en skjerm der noen spilte pokemon og fyren gikk rundt i gresset og møtte pokemon, fikk ikke med meg hvilke pokemon han møtte da, begynte å le sinnsykt av begge.