View Single Post
Sliter du med tilbakefall sier du? Røyket selv i 3 år , nesten hver dag med kanskje totalt 3 mnd pause inimellom på de 3 åra.

Fella som mange går i er og gjøre akkuratt det samme når man ikke røyker som når man røyker. Om man sitter inne og spiller datamaskin og ser film og lignende når man er pissefjern assosierer man disse aktivitetene med røyking etter hvert. Det hjelper veldig og komme seg ut og bedrive andre aktiviterer om man føler trangen til og ta seg en hit.

Denne trangen gir seg etterhvert , det har nå gått 3 og en halv måned siden sist gang jeg røyka , og jeg bedriver lett de samme aktivitetene nå som da jeg røyka , uten og tenke på bønne. Klart suget melder seg av og til , som "fy f... hadde vert dugelig nice med en bong nå" men dette forsvinner fort igjen.

Som allerede nevnt , alt står på psyken. For de som sier det er helt jævlig og slutte med hash , de har sannsyneligvis en meget svak viljestyrke.

fysiske abstinenser gjør seg gjeldende som søvnvansker de første dagene etter kuttet røyking , svettetoker og skikkelig spaca drømmer , hvertfall for meg. Dette vil kun være for langtidsrøykere anntar jeg (?)

Digger faktiskt disse såkalte fysiske symptomene , da drømmene jeg fikk ca en mnd etter slutt er noe av det sykeste jeg har opplevd. har hatt 3-4 lucid's , skulle ønske det var mer av dem. Men ordinære drømmer også , skikkelig heftige saker , våkner midt på natta gjennomsvett med et stort flir om kjeften , og husker så og si alt.