Sitat av
legalize_it
Det er mye mer komplekst enn det der. Så siden du kommer med påstanden, må du gjerne dokumentere den.
Eg kjem med ein påstand, og underbygger den. Kan du vere så venleg å peike på kor eg tek feil i mine forutsetninger, og kva andre faktorer som spelar inn? Det vil eg vere takknemleg for.
Sitat av
legalize_it
At en elmotor er mer effektiv enn en bensinmotor har jeg aldri sagt noe på.. Les dette sitatet i slutten av artikkelen "This represents energy stored in the vehicle's battery, and does not include the efficiency of producing electricity from primary fuels"
Nei, men om du antar effektivitet i den delen på 75% på kraftverket, 85% på overføringsnettet, og 80% på batteriet så er du nede på MPG på 96MPG - eller godt over det doble av småbilen Ford KA.
Antar du samme effektivitet på batteri og overføringsnett, men ikkje varmegjenvinning på kraftverket får du 58MPG, eller fortsatt signifikant mykje betre enn Ford KA.
Leik deg med talla, å regne effektivitet er barneskolematematikk. Og rett nok er talla mine guestimation, og ikkje faktiske tall, men du kan godt finne dei og sette inn. Eg trur uansett ikkje eg bommer mykje.
Sitat av
legalize_it
De kan jo bare stå å vente mens NAV driver å behandler saken i et par år. Det var et svar til provo som mente at alle som trengte store biler hadde skyld i det selv. Dette virker det som du er enig i på tidligere innlegg.
Da får vi gjere noko med NAV - det er ikkje et argument for å endre avgiftsstrukturen.
Dessuten trur eg argumentet ditt er moot - kvifor har nokon med handicappa behov for større motor? Dei har ikkje med seg så mykje meir - ein elektrisk rullestol er ofte rundt 100kg, som tilsvarer 1-2 passasjerer. Det greier da dei fleste biler uten problemer?
Dessuten er det så få personer som har funksjonshemminger, at et bedre argument da er å fjerne alle bilavgifter for dei som har sjukdomer som gjer dei berettiga på bil fra NAV... Det er ingen grunn til å ta hensyn til små grupper når en kan kompensere dei på langt meir rettferdig vis.