View Single Post
Sitat av STUKETRYNE Vis innlegg
Når jeg tok min tatotvering for 1 1/2 år siden var jeg litt små nervøs, fordi jeg hadde hørt at det var så jævlig vondt. Da jeg satt meg ned og han begynte skvatt jeg kanskje litt til, men helt seriøst - Det er ikke så JÆVLIG vondt som alle skal ha det til. Det kommer jo selvsagt ann på hvor du tar den osv(Jeg har min på venstre skulderblad). Og det med beroligende ville jeg droppet om jeg var deg. Som noen andre allerede har nevnt her i tråden kan visste substanser(alkohol bla) gjøre blodet ditt tynnere. Dette vil gjøre så du blør mer og tattovøren vil få en "enda vanskeligere" jobb.

Det jeg vil anbefale deg er å heller ta tattoveringen i flere sittinger. Jeg tok min i 2 sittinger, satt vel kanskje i 3-4 timer totalt.

Og ja, som Somnium nevner over her, kan det riste rimelig godt i kroppen/hodet/whatever når de tattoverer over bein;p
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en god ide, har aldri tat noe beroligende før men siden jeg hadde hørt så mye om at det var et helvete å ta på de stedene jeg skal så tenkte jeg at noe beroligende hadde sikkert gjort seg men i og med at flere anbelafer å ikke gjøre det tror jeg at jeg ikke gidder å ta det noe og heler tar tattisen i flere set