View Single Post
Tar meg den frihet og siterer Dennis Leary her, synes det passer bra

- You fucking dolt! Doesn't matter how big the warnings are. You could have cigarettes that were called the warnings. You could have cigarrets that come in a black pack, with a skull and a cross bone on the front, called tumors and smokers would be lined up around the block going, "I can't wait to get my hands on these fucking things! I bet you get a tumor as soon as you light up! Numm Numm Numm Numm Numm" Doesn't matter how big the warnings are or how much they cost. Keep raising the prices, we'll break into your houses to get the fucking cigarettes, ok!? They're a drug, we're addicted, ok!? -

Dennis Leary - No Cure For Cancer


Dog er tilbøyelig til og være enig med de som har et litt mer rasjonelt syn på denne "loven". For meg, som røyker/snuser har det lite og si om jeg ser produktet eller ikke. Det er faktisk meget sjeldent jeg kjøper røyk for og "lagre". Som regel går jeg og kjøper røyk når jeg trenger det. Og at du ikke kan velge er en fullstendig overdrevent konstruert problemstilling. Hvis tiltaket redder 10.000 liv eller mer årlig så er det verdt det at du må bruke litt tid og spørre om hva de har.

At staten leker storebror er jeg i prinsippet imot. Men når sant skal sies, de nekter oss ikke og røyke, ikke enda iallefall.
Sist endret av murloc; 6. desember 2009 kl. 03:38.