View Single Post
Sitat av tjcombo Vis innlegg
Nei min kjære venn, da det skjedde trudde jeg virkelig det nyhetene sa. men i ettertid... det har blitt en helt annen sak, vi alle vet, dette kan ikke bevises. men hvis jeg skal dra den beste bevisen jeg har........ Offentlig: Binladen gjorde 911 ikke sant ? da bør han være FBI's 10 mest etterfulgte right ? Hvis du er enig si JA
Vis hele sitatet...
Nei han bør ikke det, tror neppe han kan gjøre mye skade fra der han er nå, FBI er nok intresert i å ta han, men han er vel mer et militært mål, men som sagt finnes det per dags dato mennesker FBI er mer intresert i å ta, en Top Wanted list fungere mer for å beskytte landet en hevn, la han synke på den lista da han er relativt makteløs, og hadde du hatt rett hadde FBI vert med opå konspirasjonen, og puttet han på toppen for å covre opp, som sagt kan det du sier ikke bevises.

Sitat av sneipen Vis innlegg
Enig, men når man ser på mainstream troen eller media, kall det hva du vil så er fremstilling oftest slik, the good and the bad,,, and the ugly getts away.
Fremstillingen er ofte veldig forenklet, iforhold til hva det i realiteten er. Synes jeg ihvertfall.
Derfor er det veldig lett å der konklusjoner som at vi (vesten) ikke har svin i skogen. Å bevise noe slikt er nok ikke nødvendigvis enkelt, jeg vil tro at det er så og si umulig. Tenker ikke nødvendigvis på konkrete konspirasjoner, bare ett tankeeksperiment.
Hvor store hemmeligheter kan ett land ha før det kommer ut? Finnes det ei grense? Er det nødvendig å holde noe helt hemmelig, da det skal utrulig mye til før at folk vil gå vekk ifra mainstream troen? Kanskje jeg tar helt feil, men jeg vil tro det. Viss noen er helt uenige, overbevis meg gjerne. Ikke noe gjennomtenkt det jeg har skrevet, for å si det slik, så skal sikkert ikke så mye til. :P
Vis hele sitatet...
De vil kunne ha relativt store hemmligheter, men ting av disse dimmensjonene vil ikke være praktisk gjenomførbart fordi det blir for mange mennesker involvert. Jeg tviler ikke ett sekund på at staten har hemmligheter offentligheten ikke kommer til å se, det er dimmensjonene, pluss at det aldri er beviser for det de hevder som i lengden vil knekke de fleste konspirasjoner.