View Single Post
jeg hadde det samme problemet som deg OP, røykte selv i 2år hver dag, fikk masse stress av venner og familie. Jeg fant vel ut selv at og sitte i en kjeller lelighet resten av livet og røyke (i mitt tilfelle) var ikke noe jeg ville.

måten jeg sluttet på var å gå til legen og forklarte min sitvasjon, han gjidde meg noen insovinings tabbeletter for å klare å sove den første uka.
Egentligt er det ikke noe magisk triks for å slutte med noe som helst, det er akorat det samme for nikotin, heroin, speed og hasj målsetting og instilling.
ikke si, jeg skal aldri røyke igjen, men ta det litt mer dag for dag, si heller i dag skal jeg ikke røyke.
prøv også å få kontakt med noen venner som ikke røyker det er veldigt mye enklere å slutte når du ikke er med noen som ikke røyker!

og et liten lærdom jeg kom fram til, vis du vil slutte helt og røyke, ikke opphold deg på plasser der du vett at folk røyker eller der du vett at du kan få tak i foreksempel oss en kompis som røyker hver dag. det er lett å sprekke..

men bare for å si det, jeg slutta aldri helt og røyke men jeg har gått fra å røyke hver dag til å nesten røyke 2-3 ganger i månden ser ikke noe negativt med å slappe litt av med noen venner

Vis du vil får du det til!
Sist endret av mosho; 5. desember 2009 kl. 03:06. Grunn: la til noen små ting