View Single Post
Sitat av bakkus Vis innlegg
Jeg hadde nok hatt personlige betenkligheter med å ha sex med ei på 9, og også ei på 12, men det har med mine personlige verdier å gjøre.

Er det f eks tillatt å ha sex fra 12 år ifølge loven, og kulturen i landet gjør at jenta ikke blir stigmatisert eller utsatt hadde jeg ikke hatt noe imot at andre gjør det.
Vis hele sitatet...
Du synes altså at det er greit å ha sex med mindreårige. Jaja. Det er ikke snakk om hyling og skriking, det er snakk om hva som er rett og galt.
Denne gutten fortjener den eventuelle straffen han får fordi det er missbruk mot mindreårige.
Det står i loven, og det er vi alle klar over.
Han som er 18 år burde tenke på konsekvensene dette kan føre til. Vi bor ikke i Sverige og den sekuelle lavalderen er ikke 15, men 16! Ingen grunn til å ta opp Sverige i det hele tatt.

BTW!! Tenk om det var DIN datter som hadde sex med en 18 år gammel gutt når hun bare var 9-15 år, hadde du sakt det samme da? Jaja det gjør jo ingenting, for det er slik det er i Sverige? Tenk deg om før du begynner å snakke om at det er ok å gjøre slike ting. Det er en grunn til at det finnes en seksuell lavalder i den hele tatt.