View Single Post
Jeg er ikke ferdig med min utprøving av RC'er, men har allerede prøvd DiPT, 2C-I, 4-HO-MET, 5-MeO-MiPT, 5-MeO-DiPT AMT, 5-MeO-AMT, DOC og 4-AcO-DiPT.

Av disse vil jeg trekke frem tre stykker som jeg i blant vil foretrekke fremfor LSD.

Foxy er meget interessant i forbindelse med sex, mer enn noe annet psychedelic jeg har prøvd. Så hvis det å ha sex er en greie når en tripper vil Foxy kunne være å foretrekke innimellom. Hadde vært gøy og prøve en Foxy Flip for det samme formålet..!

DOC er stoff som helt klart har magi, mystikk og dybde og jeg mener det har et like stort potensial som syre, men det varer i det lengste laget. Hadde DOC hatt samme varighet som syre så tror jeg kanskje at jeg hadde vært indifferent mellom stoffene.

4-HO-MET ser jeg på som et stoff som ikke har nådd sitt potensial for popularitet. Det er stoff som gir meg dypere innsikt om livet og spesielt sosiale funksjoner mellom mennesker omtrent på samme måte som LSD, men 4-HO-MET er mer bølgete. Det gjør at jeg kan få input i form av sosiale observasjoner, for eksempel fra en film eller i samvær med andre i et relativt klart øyeblikk, og denne observasjonen danner så grunnlaget for en tankerekke som kan ende i en definisjon av funksjonen som lå til grunn for atferden jeg observerte. Det samme skjer selvfølgelig med LSD også, men LSD er mer introvert da LSD-effektene ikke er så bølgete.

De andre RC'ene jeg har testet tviler jeg på at jeg vil ta igjen - hvert fall ikke hvis de tre jeg har nevnt er tilgjengelige.