Tråd: '' Rømme ''
View Single Post
Sitat av ticks Vis innlegg
Jippi. Enda en konspirasjonsteoretiker. Jeg forstår ikke helt hvordan "innplanting av meninger" av massemediene har noe som helst med denne saken å gjøre, at all. Jeg tror at da seven_up nevnte "Dagsrevyen" så var det bare en annen måte å si at det er MANGE folk som blir tatt i forsøk på å rømme over grensene ut avlandet, enten det er med fly, tog eller buss, og at det derfor er lurere å holde seg innenlands.

Om trådstarter ikke tror at personen som har tatt pengene noen gang vil bli knyttet til handlingen, ser jeg ikke helt grunnen til å "rømme" landet i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Ah, enda en som tror han vet allt om alle. Hvor i HELV... får du dette fra? Jeg har aldri lest en eneste konspirasjonsteori i hele mitt liv. Og nei det hadde ikke så mye med saken å gjøre. Men hvor ofte ser du meg faktisk holde meg til det saken gjelder?

NRK og TV2 vinkler mange store nyhetsaker helt forskjellig.
Et stort eksempel er Palestina - Israel greiene.

Jeg tviler veldig på at det var det han mente. Jeg tror heller han mente det var farlig å være på rømmen i utlandet.

Mener du at det er mange saker i Dagsrevyen der barn som har rømt fra foreldrene sine blir tatt når de prøver å ta fly utav landet? Nei der tar du meget feil.
Sist endret av skolms; 23. november 2009 kl. 17:54.