View Single Post
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg formulerte meg kanskje litt feil/for kort i den setningen der. Det jeg mente var at jeg synes vi som samfunn (verden generelt) er kommet for langt til å i det hele tatt inkludere religioner i arbeidsammenhenger - være det kristendommen, islam eller alle andre religioner. Jeg mener.. Forandre et helt jobbantrekk fordi noen få kanskje har lyst til å bruke det høres helt absurd ut i mine ører. Hvis de vil ha på seg et kjede av Muhammed, eller ankelkjede med bilde av en terrorist på så kan de selvsagt gjøre det, men å forandre et helt klesplagg blir for dumt.
Vis hele sitatet...
Har du tenkt over at hijab ikke KUN er et religiøst plagg? Det handler mye om kultur og tradisjon. Å tilrettelegge så man kan følge kulturen sin samtidig som man er en del av samfunnet er det vel ikke no galt med?

Hva er egentlig forskjellen mellom å produsere en togfører-hatt eller en togfører-hijab?

Morsomt at du klarer å blande terrorisme inn i dette, som om det hadde noe som helst med saken å gjøre. Det beviser jo bare de egentlige grunnene til at du syns dette klesplagget er så forferdelig.