View Single Post
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Egentlig bryr jeg meg ikke så mye om det...

Men det som irriterer meg mest er alle moskeene som bygges, nå planlegges det en svær svett moské i tromsø...

Prøv å dra ned dit å kreve at de bygger en kirke, slik at religiøse kristne skal ha et guds hus å be i, da tar det ikke lange tiden før du står med en kule i skallen.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke det egentlig irriterer deg!
Den moskeen som var planlagt å bli bygd i Tromsø var 100% privat finansiert. Det er folk som har kjøpt en tomt og vurderer å bygge en moske på den. Problemet er at de har kommet i bråk med kommunen om å få lov til å bygge en minar (tårn) som stiger opp fra mosken.

Skjønner seriøst egentlig ikke hvorfor det irriterer deg, det vil jo skape arbeidsplasser når de bygger den moskeen.

Så lenge det er privat finansiert så støtter jeg faktisk denne moskeen.

Antar du er med i den facebok gruppen " Vi som er imot moske i Tromsø" De folka der er faktisk er så ignorante at jeg blir redd.
Hadde faktisk sett veldig bra at ut med en moske i Tromsø i likhet med ishavskatedralen. Men ja, folk er jo så redde for snik-islamisering for tiden.

Når du sier:
"Prøv å dra ned dit å kreve at de bygger en kirke, slik at religiøse kristne skal ha et guds hus å be i, da tar det ikke lange tiden før du står med en kule i skallen."

Har du faktisk vært i noen av de områdene du tenker på og sjekket om det er kirker der?

Var i Pakistan for 2 år siden, og det var det kirker der jeg bor (Gujrat, Pakistan) og jeg så kirker i Islamabad og Lahore. Folk hadde søndags gudstjente uten at de ble ja " Skutt i hodet"

Vit hva du snakker!

Sitat av Alfadir Vis innlegg
Forskjellen er at hijab blir brukt for å undertrykke og kontrollere seksualitet, det blir ikke skaut. Anbefaler men størt av alt er friheten av Hege Storhaug
Vis hele sitatet...
Så de kvinnene som selv velger å bruke hijab, undertrykker sin egen seksualitet?

De jentene som jeg kjenner som bruker hijab, bruker det faktisk av fri vilje her i Norge.