View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
En alvorlig prat med rektor samt en skriftlig advarsel er konsekvens nok IMHO, så lenge dette er og blir et engangstilfelle. Det er et sterkt signal om at læreren må ta kritikk, og sørge for å endre sin adferd.

Det hadde vært noe annet hvis hun til stadighet mobbet elever, eller klådde på dem. At hun lo av episoden viser at hun ikke forsto alvoret der og da, men det betyr ikke at hun ikke kan forstå det i etterkant.
Vis hele sitatet...
hvordan tror du forholdet mellom lærer og elev ville blitt etterpå?
Hadde det vært meg ville det ødelagt forholdet mellom meg og lærer fullstendig, noe som ville ha endt i at jeg ikke har hatt noe respekt for læreren i det hele tatt, noe som igjen ville ført til at jeg ville gjort meget lite lekser som ble utlevert av lærer og undervisninger av denne lærer hadde vært bortkastet tid.
men muligheten for ny lærer er jo der, men vis metoden din ble brukt så synes jeg faktisk at lærer kom for lett unna!

Ja, når han spurte om hvorfor hun gjorde det så fortsatte hun å le?
hun burde så absolutt ikke være en lærer, mener jeg!
jeg ser for meg vis han fortsetter å ha denne læreren kommer denne lærerinen til å oppføre seg som en drittsekk å terge opp.

Mulig min holdninger er feil, men ut i fra lærerere jeg har hatt opp i gjennom tiden så er dette min konkulsjon om hva som kommer til å skje vis din metode blir brukt.