View Single Post
jamen yolo da.
barstuck's Avatar
52
Sitat av noobpower Vis innlegg
Hehe , vel, jeg sier ikke at du er , men jeg antar at du er en ulydig elev/bråkemakker/pøbel.
Vis hele sitatet...
Jeg håper virkelig det norske skolevesenet har bedre måter å hanskes bråkmakere og pøbler på i dag enn dette.


Flere her snakker om at trådstarter ikke bør ødelegge karrieren til denne læreren. Om karrieren hennes blir ødelagt av dette, er det da vitterlig hun selv som har forårsaket det, ettersom det var hun som dro ned buksen på sin elev foran hele klassen og nektet å snakke med ham om det etterpå, og dermed må ta konsekvensene av det.

Som flere har påpekt er det godt mulig at det ikke var vondt ment fra hennes side, men jeg synes at en oppegående lærer bør kunne tenke seg fram til at noe slikt ikke nødvendigvis kun skaper god stemning, spesielt hos en elev hun ikke kjenner godt. Uavhengig av hennes intensjon mener jeg det er bra at du har tatt det videre i systemet til skolen din. En bør ikke blåse en sak ut av proporsjoner, men ubehagelige opplevelser trenger heller ikke bagatelliseres kun fordi du er hankjønn (selv om en del her tydeligvis later til å mene det, machomannemenn som de gjerne vil være).