View Single Post
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
Jeg synes faktisk ikke at det er rart i det heletatt. Jenter (Og gutter) i den alderen har en tendens til å utgi seg for å være mye mer modne enn de egentlig er. De snakker og ter som om de var eldre, og later dermed til å være ganske modne mentalt sett. Noen er faktisk mye eldre mentalt enn de ser ut for, men de fleste er ikke det. Problemet blir da at man aldri kan være helt sikker på om personen faker eller ikke.

Man oppdager også sjeldent om de faker før det er for sent, som vår kjære trådstarter lærte på den harde måten. Hun kan godt ha virket mer som en 18-19åring, og da regner man (uheldigvis) med at de tåler en liten støyt. For alt vi vet, kan det hende hun har fysikken til en 18åring også, for den saks skyld.



Men jeg står fremdeles på mitt: Kutt all kontakt med hene ASAP ZULU. Det kommer aldri, og jeg mener virkelig aldri noe godt ut av å holde på kontakten med slike personer. Snakker av erfaring.



Petter Pan: Klapp igjen. "Misbruket" kan godt ha vært begge veier. Er isåfall ikke første gangen jeg er borte i det.
Vis hele sitatet...
Jeg støtter meg på Petter Pan i dette spørsmålet. Har fått definert disse grensene før, og det er +/- 2 år som er greia. Her er det snakk om 4 år, og trådstarter var kun ute etter en ting.
Hadde det vært noen følelser innblandet, kunne saken vært annerledes. Man klarer jo som oftest ikke helt styre hvem man liker og ikke liker.

Siden dette har pågått over en periode, og trådstarter kun var ute etter sex, og hun tydeligvis ikke, så burde han ha luktet lunta mye før.
Jeg finner rett å slett ikke et eneste argument for at trådstarter skal få noe medlidenhet fra meg.

Dette er i mine øyne en fin beskrivelse av hvorfor man har slike lover.
Slik at 19 åringer ikke skal kunne utnytte 15 år gammle jenter som har følelser for de store, kule gutta på videregående.

Håper du bli anmeldt og i det minste får en god lærepenge.