View Single Post
Sitat av Myhre Vis innlegg
Posten er like konkurranseutsatt som alt annet, og det er vel ikke lenge siden de mistet monopolet på brevpost heller. Vil du starte noe som er bedre og billigere, kommer ingen til å stoppe deg.

Likevel tror jeg nok at Postens logistikk er velutviklet og at noen har hatt en viss mening med måten alt er satt opp på. Selskapet har tross alt vært her siden 1647.
Vis hele sitatet...
http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.1139731

Neste gang du har lyst til å uttale deg, kan du sjekke fakta, så du ikke fremstiller deg selv som en idiot.

Sitat av raze Vis innlegg
Hvorfor i alle dager skal en bil hente post samtidig som man leverer? For at dette skulle skje, må posten fra dagen før ligge over natten, bare for at en bil skal hente posten dagen etter på morgenen. Newsflash, før man åpner postkontoret, er det ingen post å hente!
Vis hele sitatet...
Du ser virkelig ikke logikken, eller er det jeg som misforstår deg?

Posten henter pakker en gang for dagen, de steder jeg har sjekket henter de rundt klokka 16:00. Fåtallet er ferdig på jobb klokka 16:00, ergo er det mange som leverer etter dette tidspunktet. Butikken er også åpen til klokka 23:00 på kvelden.

Mulig dette er for vanskelig for deg, men jeg tvinger deg ikke til en diskusjon.
Sist endret av lambador; 8. oktober 2009 kl. 11:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.