View Single Post
Sitat av liten Vis innlegg
For en stund siden var jeg ute å tok et par øl med en venn. drakk ca 4-5 0,33øl.
da jeg kom hjem ble jeg plutselig kjempe sint og helt vanvittig deppa. aldri opplevd noe lignede. 4øl for meg er definitivt ikke mye så var ikke full på noen måte. det ble så ille at jeg måtte bli passet på hele natten fordi jeg ville ta mitt eget liv. har aldri vært i nærheten av å ha sånne tanker før. husker det meste og det som er kjipt er å huske den sinnsyke følelsen av total håpløshet.
etter en natt uten søvn og en haug med sinnsyke uttalelser slapp det liksom bare taket og jeg følte meg bare skikkelig fyllesjuk og sjelven.
det første jeg tenker er at jeg må ha fått noe i drikken min. noen som har noen ide om hva det kan ha vært?
Vis hele sitatet...

Hm. Det er jo mange faktorer som kommer i betraktning her. Hvordan hadde dagen vært ellers? Hva slags humør var du i da du dro på byen? Hvem var du sammen med? Hadde du røyka hasj (av egen erfaring kan kombinasjon av til og med små mengder alkohol og hasj gi litt...spesielle effekter) og hadde du spist noe før du dro? Er det mulig at du drakk mer enn du husker? Og hvordan har det vært med søvn i det siste? En kombinasjon av f.eks sult, lite søvn og alkohol kan sikkert trigge ting som akutte depresjoner og angst. Har i alle fall selv merket at jeg tåler mye mindre av alt når jeg er sulten og trøtt.

Her gjetter jeg bare. Men jeg ville egentlig ikke satset på at du ble dopet, for da er det vel vanligere å blacke ut og sovne, eller tar jeg feil?