View Single Post
Fjern problematikk for min del, men jeg forstår samtidig at enkelte reserverer seg mot å uttale seg når situasjonen er slik den blir beskrevet i HI. En blogg kunne vært interessant, men det er vel umulig å få til ihht. taushetserklæringen?


Sitat av felix_poker Vis innlegg
og min venn ikke umiddelbart etterkom politiets ordre om å sende alle gjester på dør.
Vis hele sitatet...
Denne setningen syns jeg sier en del. Her kunne jeg ha lyst til å synse rundt hvordan kvelden kunne endt.


Sitat av felix_poker Vis innlegg
Så du synes det er greit at politiet blåser i lov og rett og krenker personer som ikke har gjort noe galt, kun fordi de oppholder seg i samme hus som noen som har inntatt et reseptpliktig legemiddel? Synes du dette er gyldig grunn til å la alle prinsipper fare?
Vis hele sitatet...
Jeg har tidligere kommentert det jeg føler er en for liberal holdning til rusmidler hos det jeg anser som autoriteter på rusmiddeldiskusjoner. Og her er et fint eksempel på hva jeg mener. Her fremstiller du i mine øyne rusbruk på en meget naiv måte, som på ingen måte samsvarer med hva som blir beskrevet i hovedinnlegget.
Altså, det er greit å diskutere, men her regner jeg med du setter det på spissen? Når det er sagt, så er det slike diskusjoner som dette som gjør at jeg føler jeg utvider horisonten i forhold til rusmidler og "propagandaen" man blir servert i tabloidpressen.

Vanskelig sak dette, siden jeg vet at jeg også har gjort ting i fylla som jeg ikke nødvendigvis vil stå for i ettertid. Skulle vært interessant å vært flue på veggen i situasjonen.