View Single Post
Sitat av foggel Vis innlegg
Hadde du latt vær å gi politiet informasjon som kunne reddet livet til kameraten din fordi du var redd for å bli straffet for dette, er det på tide å gå i seg selv. Uansett hvor beruset du er, eller hvilket stoff du har tatt.

Jeg hadde gledelig blitt sperret inne en god stund om det var dette som skulle til for at min kompis skulle våkne neste morgen.

Må også nevne at du skriver på en måte som hinter til at dette er noe som gjelder alle. Fortell gjerne hva du mener/ville gjort ut i fra egne erfaringer/meninger. Men det gjelder da slett ikke alle på dette forumet?

Til deg som skrev; "Er du med på leken får du tåle steken". Jeg regner med at du mente det slik at om du inntar et rusmiddel, må du tåle konsekvensen av dette.
- Tåpelig. En bekjent døde av heroinoverdose for en stund tilbake. Dette var første gangen han prøvde dette, noen og tjue år gammel. Jeg er helt enig i at å innta et slikt stoff, i form av å insjinere det, første gangen er svært lite gjennomtenkt. Men mener du virkelig at han -fortjente- å miste livet av den grunn? Trangsynt, spørr du meg.
Vis hele sitatet...
Jeg mener ikke at jeg ikke hadde gjort det, alle her vet at et menneskeliv er mye viktigere enn at noen blir straffet litt.

Det jeg mener er at du kanskje ikke hadde tenkt på det DER OG DA. At du hadde blitt for redd når det faktisk skjedde med deg.

Jeg tviler heller ikke nå, når jeg sitter her hjemme at jeg sagt hva han hadde fått i seg.

Og jeg hadde jo angret vist jeg ikke sa noe og han døde av det, selvfølgelig. Men det er ikke sikkert man tenker så langt når man er i den situasjonen selv.
Sist endret av staM; 29. september 2009 kl. 21:34.