Tråd: Utro laptop
View Single Post
Damer og herrer,

i det siste har min laptop begynt å oppføre seg merkelig. Det som til nå har vært et flott forhold har i det siste vist seg å være mer stress enn fornøyelse. Jeg har en liten mistanke om at den ser en annen; den er i hvert fall ikke lysten på å se meg med mindre jeg kjæler med den ved å ta inn og ut batteri samt strømadapter. Etter en lengre prat i går kveld har jeg bestemt meg for å forlate min kjære ASUS F5R til fordel for en annen...

Da jeg ikke ønsker å bli såret igjen lurer jeg på om det er noen her på forumet som har noen anbefalinger til meg. Er for tiden student i England og har kommet frem til at det beste er å skaffe meg en ny norsk kjæreste og få denne tilsendt England etter kjøp.

Har kikket litt rundt, men er ikke helt up-to-date om hva som gir mest for pengene. Vi spiller svært sjeldent sammen, og hvis vi spiller blir det i form av TFT, så trenger ikke et beist av en gamer laptop. Hun skal i hovedsak brukes til skolearbeid samt være godt selskap i senga når vi skal se TV-serier og filmer under regnfylte engelske kvelder.

Kvalitene hennes bør altså være;
Utholdenhet (batterilevetid)
Size does matters (god størrelse på skjerm)
God lagringsplass
- Windows XP hadde vært et pluss, men kan ordnes i ettertid.
- Gjerne også et webcam så vi kan se hverandre inn i øynene.

Har kikket litt på henne, er dette mye partner for pengene?


Takk for hjelp i jakten på kjærligheten.