View Single Post
Sitat av TAMAS Vis innlegg
Jeg, ved hjelp av Guds kraft, har helbredet/healet mange. Dette er etter at jeg ble alvorlig religiøs, og så at det var mer bak livet enn bare livet.
Det er ikke så vanskelig å tro når man opplever det.
Dama mi ble helbredet for ryggsmerter, en jeg ba for i Filipinene ble helbredet for et dødelig sår på hodet, jeg vet om folk som har fått synet tilbake, og folk som har stått opp fra de døde, tro meg eller ei.
Jeg har også blitt helbrediet både fysisk og psykisk mange ganger.
Alt dette er i kristen regi, men ikke slik dere sikkert kjenner kristendommen. Dere vet kanskje hvis dere har lest Jesu forkynnelse, at kirken har gått på avveie, og fremdeles er ganske vekke fra sitt opprinnelige budskap. Det er også mye placebo i kirken, spesielt i de mer usunne karismatiske miljøer.
Men nå begynner det å skje positive ting håper jeg.

Jeg bryr meg ikke så mye om folk er kristne eller wicca, men at de skal være klar over at åndelig virkelighet og healing er ekte, det burde de.
Vis hele sitatet...
Feita tekst.

Er det å tale i tunger du meine med det?

Eg hadde ei veninne som i følge ho sjølv blei helbreda i ryggen med bønn eller noko sånn. Me var på eit møte i kristent regi der ho gjekk opp på podiet og ein forkynnar/prest eller kva han no var la handa på ryggen hennar og ba/nynna/mumla/song. Etter ei stund begynte ho å gråte. Etter alt var ferdig reiste ho seg å sa at ryggen var bra igjen, til stormande jubel frå publikum. Skikkelig dramatiske greier.
Tingen er jo det at eg veit at ho ikkje hadde problem med ryggen.

Bare ein morosam historie eg kom på når eg las denne tråden.