View Single Post
Sitat av Oddish Vis innlegg
Hva er det du har røyka for noe? For du lever virkelig i en drømmeverden. Norge er verdens beste land å bo i og det vil jeg at det fortsatt skal være. For at det skal være like godt å bo i Norge i fremtiden er vi nødt til å bygge infrastruktur før vi går tom for ressurser. Vi har noe som kalles ansvar for fremtidige generasjoner og jeg er interessert i å etterlate meg en arv som jeg kan være stolt av. Da kan vi ikke kaste bort penger i hytt og vær.
Vis hele sitatet...
Purple haze. Men det er uvesentlig.

Det er du som lever i en drømmeverden. Nemlig Norge. Hvor har du det fra at vi begynner å gå tom for ressurser? Vet ikke om du har fått med deg at vi har noe som heter oljefondet. Dessuten har vi kapital og kunnskap til å være verdensledende innen utvinning av fornybar energi, at vi ikke er der er en annen diskusjon.

Du mener altså at det er ved å stramme inn på asyl og innvandringspolitikken, vi sørger for våre kommende generasjoner?

Du mener at det å hjelpe folk i nød, er å kaste penger i hytt og vær? Hva med alle de selverklært depressive, hvite, bortskjemte nordmennene som lever på trygd mens de feiter seg i sofaen foran hotel cezar? Er ikke det minst like ille. De er sikker like mange også. Er ikke det like kjipe penger?

Det finnes alltid dårlige epler.

Det er kanskje vanskelig for deg å sette deg inn i. Men vi snakker faktisk om mennesker som TRENGER HJELP!