View Single Post
Sitat av Jehes Vis innlegg
Sitter på jobb og kjeder meg, så jeg leste litt om Dikemark Sinnsykehus. Er det noen som har funnet fram der? Det ser jo utrolig stort ut, med administrasjons bygg, klokketårn osv. Leste at det ble nedlagt i 1996? Er kanskje ikke så mye spennende og se der lengre da? Noen som vet om det er lett og ta seg inn i de forskjellige byggningene der?
Er noen gamle bilder av asylet her; http://www.byarkivet.oslo.kommune.no...iv/sykehus.asp
Vis hele sitatet...




---------------------------
kommer selv fra dikemark, og er absolutt ikke noe spennende der, er et lite museum men alle bildene er jo lagt ut uasnett... men kan jo komme seg inn i forskjellige bygninger men de fleste er jo i bruk til forskjelige ting som f.eks tannlege, treningsrom osv... det er fortsatt ikke helt nedlagt.. men tror de sa innen 2011 at driften skulle slutte... men er fortsatt i bruk.. det er et ganske stort omraadet, hvor bygningene er spredd.. er jo forskjellige avdeligner...

Sitat av Pumpkin Vis innlegg
De er ikke de eneste med kamera som har fucka seg, har vist skjedd til mange andre

Men det blode på veggene er bare blåbær, det ser man helt tydlig når man går inn. Bare noen som skal ha det "morro"...

Å det er bare i gangen det er "blod", så de som har klissa utover det der var vist for redde til å gå lengere inn ...





Kan si det sånn at det er enromt :P utrolig vanskelig å finnefram ...
Vis hele sitatet...


det er LETT aa finne fram

Sitat av Aquatran Vis innlegg
Da var min første tur til dikemark tatt, var en kompis gjeng på 4stk som hadde vert i hønefoss for å feste med en kompis som studerer, så på vei hjem kjørte vi innom asker/bærums området for å få oss en kikk, før vi skulle returnere til stavanger, så fikk sett alt av både nedlagte bygninger og de åpne, gikk også litt runt om i husene, men ikke noe særlig, pga dette var kl halv 3 eller no slikt på dagen, men plassen i seg selv var drit fett å utforske til og med på dag tid, så dette vill jeg tro er rene Hel... å utforske på kvelds tid vi så jo alt fra den mesta sikre avdelingen til kloster osv, var drit fet plass, men området rundt den der butikken som ligger der, ica? alt der er i full gang den dag i dag eller?

men hva var egentlig dette "kirke" lignenes byggene som ligger litt for seg selv når du kjører langs det vannet 2-3 min før du kommer inn på dikemarks området?

men skal absolut opp en gang til med både lomme lykter og kamera for jeg ble bare mer gira nå

gir plassen 10/10
Vis hele sitatet...
Er fra dikemark selv, og er vel absolutt ikke noe skummelt med dikemark verken paa dag tid eller kvelds tid, ganske koselig naar du blir vant til det
Sist endret av qqqq; 20. september 2009 kl. 22:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.