View Single Post
Det er slik fatt at jeg søkte etter svar for hva som feilte meg i to år. Og jeg oppsøkte mange leger, inkludert fastleger og spesialister. Ingen hadde noe svar å gi meg. Jeg ble betydelig verre i juli i sommer, og var hyppig på legevakten. Jeg kunne føle at de nesten rullet rundt med øynene hver gang jeg kom dit, mens for meg var dette vedlig virkelig og smertefullt. De tok CRP, urinprøve, sendte meg til undersøkelse på sykehus. Det største nederlaget da var at jeg ble sendt hjem fra sykehuset med beskjeden om at jeg ikke feilte noenting. Ergo trodde de også at alt var psykisk. Vendepunktet kom etter at jeg ba om veiledning fra en healer. Jeg ba om å få healing. Jeg fikk healing og merket en svak prikking i overkroppen en lang stund. Samtidig tok jeg kontakt med denne spesialisten som har hjulpet meg et godt stykke på vei. Det jeg sier er at healing ikke kurerer deg, men det gir deg energi og livsglede nok til å fortsette å lete etter behandling dersom du ikke får hjelp. Det er akkurat som Snåsamannen. Han sier også at dersom du har en alvorlig sykdom så må du til lege. Det som er tricky er å finne rette legen. Som tror på DEG og din historie. Jeg har nå fått bekreftet hva min lidelse er via hormonspiral og daglig føring av symptomer. Det har gjort at jeg ser en sammenheng mellom mens og smerter. Og at smertene er uutholdelige dersom jeg IKKE har mens. Og spiral gjør at du mister mensen, ergo må jeg sannsynligvis fjerne hele livmoren. Det var litt mer i detalj enn jeg hadde tenkt, men nå er det sagt.

Videre healing får jeg nå utført av en som har rykte på seg for å være svært dyktig. Og når jeg får healing så blir jeg ikke frisk, men jeg får påfyll av energi og impulser til å gjennomføre det jeg ønsker. Og jeg kan skrive under på at jeg har prøvd ALT annet før jeg prøvde healing. Jeg har oppsøkt så utrolig mange leger at jeg ikke orker å se på det fordi det har kostet så mye penger, jeg har skrevet inn spørsmål til "nettleger", ringt til eksperter osv.

Så du kan godt si at healing var en slags motivator. Det fikk ting til å skje. Det fikk meg til å velge riktig lege. Når du har prøvd 20 andre leger i distriktet så mister du litt håpet, og det var denne ene legen som var litt "skjult" som ga meg diagnose.


Sitat av Semjuel Vis innlegg
Bestem deg. Virket healingen, eller virket den ikke?



Edit: Ok, så din forrige post. Så healing funka kun som en motivator for deg?



Beklager. Slik du skrev det så virket det som om _ingen_ leger hadde funnet ut hva det var. Du utelot jo at det faktisk var en lege som visste hva som feilet deg.



Gjerne det. Skulle vært interresant å sjekke ut.
Vis hele sitatet...
Sist endret av JaneDoe; 17. september 2009 kl. 00:05.