View Single Post
Sitat av cezar Vis innlegg
Hvordan kan du si at den utklasser iphone på alle mulige områder? Det er rett og slett feil. Sett de opp ved siden av hverandre og test respons, hastighet, enkelhet i menyer, videoavspilling, utvalg i appstore/market, kamera osv. Gidder ikke gjenta alt igjen. Multitasking er greit, men det holder ikke.

En boble kan stort sett alt en mercedes kan, det betyr ikke at den er like bra eller bedre.
Vis hele sitatet...
Enkelhet i menyer er en personlig opplevelse, hvor jeg syns Android er mye bedre. Du kan syns Iphone sin meny er bedre, jeg har ikke behov for å overtale andre.

Videoavspilling har jeg opplevd som en drøm. Jeg gjør om filmene fra datamaskinen min til perfekt oppløsning og aspect ratio før jeg kopierer de til telefonen. Det fins også flere mediaspillere ute på Android market eller SlideMe (uoffisielt Android Market) hvis du ikke er fornøyd med standaren, igjen smak og behag. Men at videoavspilling ikke fungerer skikkelig er evt. en brukerfeil.

Utvalget i det offisielle Android Market holder mer enn nok for meg, og jeg er en flittig og anser meg selv som en avansert bruker. Jeg finner mer enn nok av programmer.

Kameraet er kanskje ikke på høyde med et godt Canon kamera, men med litt bruk lærer du deg å holde kameraet stødig og slippe ta bilde knappen på riktig tidspunkt. Nå er ikke jeg kresen på kameraet tho..blir for det meste bare fyllebilder, funker fint for mitt bruk.
Sist endret av Megastick; 16. september 2009 kl. 14:42.