View Single Post
Du får maks 16GB MicroSDHC-kort i HTC Hero da den kun støtter Class 2.0. Problemet med minnet iPhone bruker (flash) er at det er avhengig av strøm. Går telefonen tom for strøm resettes alt til factory settings. Det skjer ikke med SD-baserte enheter som kan lagre data uten å ha strøm.

Android Market har mulighet for betalbare apps, det er bare ikke åpnet for det i Norge enda. Betalingsløsningen blir Google Checkout.

I mitt tilfelle veier det absolutt opp at jeg ikke trenger å gjøre noe med telefonen som går utover garanti for at den skal kunne gjøre flere oppgaver på en gang. Spotify til Android er en helt annen verden enn på iPhone, jeg har prøvd ut begge ganske grundig.

Men jeg skal være enig i at iPhone har en mer gjennomført finish enn Android, og det skulle ikke forundre meg om iPhone også har noe kraftigere hardware enn Hero. Jeg kjører min Hero med kun widgets på en side, og merker ingen "lugging" eller "lagg" i menyene. Jeg har også Push-mail fra GMail, Google Talk, Facebook og twitter kjørende til enhver tid.