View Single Post
Sitat av luni Vis innlegg
Jeg hadde respekt for Venstre fra før av, og den er blitt forsterket ytterligere. Det er veldig synd Sponheim gjorde det valget han gjorde, men det er et forståelig valg det står respekt av. Forøvrig skulle jeg gjerne sett at Rødt fikk inn et par mandater for å holde resten nok til venstre.
Vis hele sitatet...
Rødt er forbanna ubrukelig rabbel.. men til gjengjeld er både Torstein Dahle og Erling Folkvord intelligente og oppegående mennesker vi burde hatt på tinget. Veldig på lik linje med FRP som har også maksimum 2 mennesker som har noe å bidra til på stortinget.

Uansett, jeg sitter også igjen med en litt sur smak i munnen. Jeg er ikke-betalende venstremedlem, men som mange andre, så stemte jeg arbeiderpartiet. I fravær av en ansvarlig framforhandlet regjeringsplattform på høyresiden, så var det eneste som kunne fått meg til å forandre mening var om venstre byttet blokk. Venstre ble skviset mellom to hard steiner. Selv om det er lett å kritisere Sponheim, så kan jeg ikke helt se hva han skulle gjort annerledes.
Sist endret av DumDiDum; 15. september 2009 kl. 07:51.