View Single Post
Polititet legg hovedtrykket på å ta ungdom med trim på mopedar. Folk seier at det er så voldsomt mykje kontrollar rundt om kring i trafikken, men i dei 3 siste åra har eg sett 4-5 kontrollar og den var på feil side av vegen.

Eg har sjølv relativ liten tro på politiet og det pågrunn av dårlige erfaringer.

Eg og nokon kompisar (4 stykk) var på ein privatfest. Utpå kvelden fant dei som holdt festen ut at dei ikkje ville ha oss der. Eg satt då på andre sida av vegen og hadde meg noko mat. Det eg ser er min kompis komme ryggande ut av døra. Det som skjer når dei kjem utanfor er at han blir slengt i bakken og får deretter 2 kne rett i ansiktet. Knekt nese blant anna. For å korte ned på historien så blir det slåssing i 5 lange minutt før eg svartne og ikkje hugse meir. Eg våkner og ser ei søt ambulansedame rett i augene og hugsar eg spør kven ho var. Kompisen min hadde brekt nase og eg hadde hol i hode. Anywho...politiet har blitt tilkalla av kebabsjappa over gata og me må avgi forklaring og me blir spurt om me vil anmelde. Ja, så klart me vil anmelde! Polititet seier, ok me skal komme tilbake til dåke. Me får beskjed om at dei som hadde festen var kjenningar av politiet.

Me høyrer ingenting frå politiet og eg reknar me saka blei henlagt før den nådde stasjonen.