View Single Post
Sitat av SecretAgentMan Vis innlegg
...pub runde...pils og cocktails...ombringet av tre stykk gangster idioter. Vi kom ikke i 'overens' og begynte å sloss...

...et dusin gangster idioter, med noen blåveis og en høyrehånd som svei...jeg hadde klart å slå ifra meg og unslippe med verdigheten i behold...

...en hel skvadron med konstabler...Jeg begynte anpusten å prøve å få konakt med den nærmeste snuten...Han så på meg, men jeg ble avbrutt av mobilen min som begynte å ringe...

...Forbanna som jeg var beynte jeg å kjefte på han...Dette syntes ikke konstabelen noe om...om de ikke hjalp med vekk derfra kom jeg til å våkne uten tenner i mårra...Det var som om de trodde jeg var klin sprø eller noe...
Vis hele sitatet...
Beklager den selektive quotingen. Men det var for å få frem et poeng.

Dersom du var i livsfare, men samtidig prioriterte å snakke i telefonen din i stedet for å henvende deg til politimannnen du fikk øyekontakt med, kan det være at de som var tilstede vurderte situasjonen annerledes enn deg.

Når du har en fremtoning som du indikerer i historien din, altså ruset, bråkete og dramatiserende, ble du sannsynligvis avskrevet som enda en ruset ungdom det var vanskelig å ta på alvor der og da.

Det du beskriver er nok ikke et holdningsproblem i Politiet.