View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Du kan godt henge opp en postkasse hvor du vil, men med mindre du har en hjernedød postmann/dame vil de selvsagt legge merke til at det plutselig har kommet en ny adresse/ny postkasse, og dette er veldig suspekt i seg selv. Jeg vil gjette på at det er mer risikabelt å bruke denne metoden enn ved bare å bestille hjem til seg selv om håpe at det går bra.
Vis hele sitatet...
enig

husk på at postbud kan alle nr og navn i gaten,får de noe som ikke eksisterer sendes dritten tilbake FØR de går ut,de har også lister som dobbeltsjekkes FØR de tas med ut,så glem det.

bare kjør det hjem,vil snutten ta deg for det så gjør det det uansett

jeg vet om snut som fulgte en hasjpakke for å se hvem som hentet den..så d

eneste som kan funke er om du har en gjeng leiligheter eller rekkehus i nærheten,da kan det faktisk funke.

står det masse postkasser der så vet jeg svindlere har gjort slikt,bestilt filmer til fake postkasser på store stativ

Sitat av low-boy Vis innlegg
everyonedoesit.com sender i brev til deg, diskret og helt uten noen problemer.
Fikk den rett i postkassa i bobleplastkonvolutt
Vis hele sitatet...
er dette stedet flest bruker her eller er det flere anefalinger?

jeg syntes www.high-supplies.com virket bra,norsk omtale og greier,anbefales?

[quote=dinos;1489927]enig

husk på at postbud kan alle nr og navn i gaten,får de noe som ikke eksisterer sendes dritten tilbake FØR de går ut,de har også lister som dobbeltsjekkes FØR de tas med ut,så glem det.

bare kjør det hjem,vil snutten ta deg for det så gjør det det uansett

jeg vet om snut som fulgte en hasjpakke for å se hvem som hentet den..så d

eneste som kan funke er om du har en gjeng leiligheter eller rekkehus i nærheten,da kan det faktisk funke.

står det masse postkasser der så vet jeg svindlere har gjort slikt,bestilt filmer til fake postkasser på store stativ

Sitat av low-boy Vis innlegg
everyonedoesit.com sender i brev til deg, diskret og helt uten noen problemer.
Fikk den rett i postkassa i bobleplastkonvolutt
Vis hele sitatet...

er dette stedet flest bruker her eller er det flere anefalinger?

jeg syntes www.high-supplies.com virket bra,norsk omtale og greier,anbefales?
Sist endret av dinos; 3. september 2009 kl. 19:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.