View Single Post
Sitat av Defqon Vis innlegg
Da har du lest feil bok, men som skrevet før i tråden så starter man gjerne med å prøve ut nye ting for så å finne ut selv hva som passer for deg. De fleste finner sine gode sider og starter å fremheve disse etter at de har forstått litt om seg selv og sosiale interaksjoner. Hvis du kjøper deg en ny genser som er en farge du aldri har hatt før, gjør det deg da til en falsk person? Hvis du går i dritstygge klær og kjøper penere klær så du kan få flere venner og muligens noen jenter, er du da en falsk person?
Vis hele sitatet...
Jeg fant igjen eBooken, og drar et sitat rett ut fra side 22 (som ja, er tidlig i boka, slik som jeg sa):
Sitat av The Game
Mystery loved theories. Peacock theory is the idea that in order to attract the most desirable female of the species, it's necessary to stand out in a flashy and colorful way. For humans, he told us, the equivalent of the fanned peacock tail is a shiny shirt, a garish hat, and jewelry that lights up in the dark — basically, everything I'd dismissed my whole life as cheesy.
Vis hele sitatet...
Minner ikke dette veldig om hva du motsa meg på?
Jeg siterer meg selv:
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg har lest halve boka (gadd ikke mer), og dem sier ganske tidlig at å kle seg spraglete (uvanlig fargerikt og fjongt) drar damer. Er du deg selv da, om dette ikke er stilen din?
Vis hele sitatet...