View Single Post
Sitat av harryy Vis innlegg
Etter hva jeg har forstått så handler det ikke om å ljuge eller å være falsk. Det handler om å framheve de interessange sidene ved deg som person.
Etter hva jeg leste om dette for et par år siden så bygger det på fra det å ta kontakt med damer på f.eks. uteplasser og lignende, til hvordan man kan lese kroppsspråk på date. Ikke hva man skal si å gjøre i en hver situasjon for å få de til sengs.
Ikke det at jeg fant alt som stod skrevet til å være 100% realistisk.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest halve boka (gadd ikke mer), og dem sier ganske tidlig at å kle seg spraglete (uvanlig fargerikt og fjongt) drar damer. Er du deg selv da, om dette ikke er stilen din?

Har du for vane å dikte opp falske historier til damer? Tenker da på å dikte opp historier om ting som har skjedd. Tenker da på episoden fra boka der han sier til en dame at det var to dverger som nettop sloss utenfor et utested og ble henta av politiet.

Det kan hende at mennesker gir ubevisste tegn når de liker en person, men dette hadde dem gjort om du var deg selv og.
Det å tolke signaler er en ting, men å ikke være seg selv er noe annet.

Jeg mener at boka er for de med dårlig selvtillit som ikke har hatt dame enda, men bare trenger hjelp til et desperat forsøk på å få seg et ligg, for ja, det blir jo ikke noe mer sannsynligvis, du jugde jo og lata som du var en annen, husker du?