View Single Post
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Defqon Vis innlegg
Det er nettopp det mange bøker kan gjøre! Du er sjenert og har lav selvtillitt, og får lest deg til hvordan du kan slutte med det (Feks komme ut av komfortsonen din med å drite deg ut og gjøre ting du føler deg nervøs av å gjøre). Det du sier om å "finne frem de positive sidene sine" er også noe som er ekstremt populært innen game, men de fleste som har lav selvtillitt og ikke er inne i game eller lignende vet mest sannsynelig ikke om sånt.

At du tror utseende er ALT jenter trenger for å få gutter er bullshit, og jeg føler på meg at du drar alle under en kam her. Du sier altså at du ville satsa på et seriøst forhold med HVEM som helst bare pga utseende? Å pule pga utseende er noe helt anna såklart, men det er noe jenter gjør minst like mye/mere enn gutta.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg tror de fleste klarer seg helt fint uten bøker, men det er mulig at enkelte trenger det. Kan ikke tenke meg noen i min krets som hadde fått en åpenbaring av en "sjekkebok" men greit. Skal la den ligge.

Jeg snakker om "gamet", om hva som skal til for at damer generelt skal få seg kjepp når de er ute på byen, og ellers forsåvidt. Et forhold blir noe helt annet. Selvfølgelig kan man ikke være sammen med noen bare pga utseendet, selv om det sikkert eksisterer slike forhold óg.

B3nd1k: Takk! Helt enig. Finnes ikke grunnlag for å si at det på noen måte er urettferdig eller ondskapsfullt eller på noen måte negativt. I likhet med deg tror jeg begge parter er meget obs på hva de går til etter en kveld på byen. Noe annet er dersom en av partene er litt i overkant beruset og har mistet litt dømmekraft i løpet av de siste par alkoholenhetene. Har vært der selv, og DET er urettferdig det.