View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
De framstiller altså (det de kaller) "islamiseringen av Europa og verden" som ett onde som må bekjempes.

Det kan ikke kalles annet enn rasistisk propaganda.
Vis hele sitatet...
Ja. Det er jeg helt enig i. Filmen er partisk og fremstiller innvandringen av muslimer til Europa som noe negativt. Sp.målet er vel likevel om det demografiske bildet er helt på blåbærtur eller ikke. Og det er det faktisk ikke.

Trådstarter sier: "Hei, satt å argumenterte med en kompis om politikk. Han er FRP og jeg er AP.
Jeg hadde ganske godt tak på han, inntil han sendte meg denne filmen som gir et skremmende scenario om hva som skjer hvis innvandringen fortsetter"

Vi kan forvente oss dramatiske forandringer i europeisk demografi de neste 50-100 årene.. Trådstarter sier han er pro innvandring. Han hadde taket på FRP-stemmeren inntil FRP-stemmeren kommer med en youtube-film som fremsetter "et skremmende scenario" av hva vi kan forvente oss av framtidig europeisk demografi. Filmen maler et dyster bilde av denne utviklingen - det er så - men denne utviklingen er nær realiteten - og om AP-velgeren synes det "skremmende" så må han egentlig gå i seg selv og sine egne holdninger til muslimsk innvandring nærmere i sømmene