Tråd: Snart valg
View Single Post
Sitat av atomet Vis innlegg
@boo-boo: Kan du peke på noe jeg sier der som ikke stemmer?

Her har du noen flere tall:
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...cle2970807.ece

Så:
a) jeg tok litt feil. Helt korrekt. Det var enda dyrere.
b) idiotene du siterer, som påstår 40.000 pr meter, aner (ikke så veldig overraskende) ikke hva de snakker om.
Vis hele sitatet...
Jeg beklager hvis det er jeg som tar feil. Jeg kan innrømme et nederlag. Men jeg vet ikke helt hvilke kilder jeg vil stole på da eneste kilden du har er aftenposten - som da også er en veldig sosialistisk avis som for det meste skriver negative ting om FrP. Så inntil det motsatte faktisk er bevist, så stoler jeg på mine egne kilder.

Sitat av Kirie Vis innlegg
Har nå sitti å lest litt om de forskjellige partiene. De som vekker mest interesse for meg er FrP og venstre. Selfølgelig så skriver jo ikke FrP de om de negative sidene ved FrP. Det jeg lurer på er hva alle har så imot FrP? Virker som en slik generell oppfatning at folk ikke liker dem, selv mormi ble lite blid når jeg nevnte at jeg ville stemme FrP. Har lite peiling på politikk siden jeg aldri har brydd meg stort og har ikke kunnet stemt lenge.

Ang. Venstre så virker de aktuelle med tanke på at de vil beskytte 'data verdenen' og miljøet, vet heller ikke om dems negative sider.

Mvh han uten peiling på politikk.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at noen er imot FrP sin politikk er hovedsaklig fordi vil ha en mer kapitalistisk politikk, og vi her i Norge er mest vant til den sosialistiske styreformen. FrP er for at individet skal få bestemme mer over seg selv, istedenfor at staten skal kontrollere alt ifra livet ditt til diverse bedrifter - men dette er jo de positive tingene. De negative sidene som mange er imot (det de blir hetset mest for iallefall) er hovedsaklig innvandringspolitikken, der de vil ta inn færre innvandrere og asylsøkere slik at det blir lettere å integrere dem. For å være helt ærlig, så skjønner jeg ikke jeg heller hvorfor noen er såpass imot FrP og deres politikk.

Venstre vet jeg dessverre alt for lite om til å kunne hjelpe deg med.