View Single Post
Sitat av Lonnie Mack Vis innlegg
Mornings er iallefall det jeg får desidert minst utbytte av da jeg som regel ikke får gjort en dritt resten av dagen.
For min del får jeg mest ut av en spliff på kvelden når jeg er ferdig med dagligdagse gjøremål og bare skal sitte inne å loke med musikklaging/tv-spill/film/whatever.

Men om du mener "utbytte" som i "hvor fjern man blir" så er jeg forsåvidt enig i at mornings både funker og smaker best
Vis hele sitatet...
Altså når får du mest ut av en å røyke.
Når gir hasjen deg mest, på alle ting.

Er litt vanskelig å forklare, men du ser svaret mitt værtfall som står øverst.
Er ikke snakk om hvor fjærn jeg blir, men heller hva jeg får ut av det? ellernoe i den hylla i hvertfall

Sitat av fetter Vis innlegg
Jeg røyker ofte mornings før jeg drar på jobb, så alt er relativt. Jeg har ikke adhd eller noe, men har et ganske høyt forbruk. Merker jeg blir sløvere, men at man ikke får gjort en dritt er bare tull! Kommer an på hva du er vandt til.. seff, om du røyker lite, skjønner jeg godt at du blir litt lam i nøtta av morningsen

Min favoritt er vel egentlig mens jeg er på ecstasy, men det er jo såpass sjeldent.. Må vel bli den etter jobb, når jeg kommer hjem og synker i sofaen.. om man i tilleg har pils og biff er det komplett
Vis hele sitatet...
Mornings + middags X,, høres fantastisk ut;P
Sist endret av Themosthigh; 4. august 2009 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.