View Single Post
Sitat av somnium Vis innlegg
KAN ødelegge ja, det kan alkohol, tobakk og for mye cola og. jeg ser ikke relevansen her, eller sier du det bare fordi det går under "narkotika"-klassifiseringen?
Vis hele sitatet...
Herregud. Han hadde nok sagt det samme om fyren ville røyke eller drikke også, jeg er lei av at folk som advarer noen mot og holde seg unna hasj, blir folk som mener det er mindre farlig enn alkohol hårsåre og begynner og argumentere mot. Det er farlig alt sammen, og man skader ikke i å holde seg unna.

For øvrig så er alle eksemplene foreldrene dine kommer med sanysnlig dratt rett ut av ræva, det er mulig å røyke uten og komme værre ut av. Men nå som det er ulovlig så er det også mange miljøer knyttet til sånt du er lur og holder deg unna.

Hyppig røyking gjør farene for å utsette psykiske lidelser du kan være disponent for å utvikle, og bivirkningene potensielt værrre. Men en gang i blant har relativt lite farlig for folk flest. Det er bare det og holde seg til en gang i blant.

Beklager evt. skrivefeil. Jeg har nettopp røyket en joint, så det kan hende jeg ikke er helt skarp på skrivingen.