View Single Post
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Direkte farlig - nei?
Lurt å holde seg unna - ja!

Siden du virker som en såpass klok gutt, så ser jeg ikke hvorfor du skal tråkke på en sti som kan ødelegge hele livet ditt...
Ta heller å forsett å være smart, med å holde deg unna alt som heter hasj og narkotika, så vil du nok komme ut av det hele mye bedre, og i værste fall med en erfaring man ærlig talt ikke trenger, mindre.
Vis hele sitatet...
uhm..unnskyld?
du sier i bunn og grunn at han blir å ødelegge livet sitt om han prøver hasj, så da spør jeg: hva begrunner du det med?
blir han automatisk dum om han prøver cannabis?
hvordan kan du bedømme om en person du ikke kjenner trenger eller ikke trenger en erfaring?

til du har noe konkret å komme med, noe du tydeligvis ikke har pr. nåværende tidspunkt, så la heller være å svare på slike tråder når det er åpenbart at du har en fordom mot rusmidler generelt, og lar utsagnene dine bli påvirket av det.

til trådstarter:
det er rimelig vanlig å bli litt paranoid under påvirkning av cannabis, noen mer, noen ikke i det hele tatt. det er veldig personavhengig, og kommer ann på hvor godt du er forberedt psykisk.

å lære seg å roe seg ned under en rus, er noe man lærer etterhvert.

det søsteren din forteller høres noe merkelig ut, selv om cannabis er et hallusiongen (skaper hallusinasjoner), så er det sjeldent at man ser konkrete ting som ikke er der (mennesker, personer).

for meg høres det mer ut som skremselspropaganda fra dem, men det kan ikke jeg bedømme.

de eneste valgene du har, er enten å prøve, eller la være.

jeg vil uansett anbefale deg å la være, i et par år til, til psyken din er litt mer utviklet.
Sist endret av somnium; 1. august 2009 kl. 05:20.