View Single Post
Først og fremst hadde jeg jeg pløyet gjennom alle apoteker og produsenter av legemidler for å finne flere paller av veksthormoner og andre prestasjonsfremmende stoffer.

Deretter hadde jeg fått tak i det aller beste av kosttilskudd og blitt en svær jævla hulk etter noen måneder i hardtrening! (Da hadde det ikke gjort noe om kroppen gikk i dass sammen med resten av verden.)

Etter dette hadde jeg skaffet meg en stor militærlastebil, den typen med stort lasterom med telt over. Så hadde jeg fått tak i et monsteranlegg som jeg hadde rigget opp på lasteplanen og spilt skikkelig "sinnamusikk" (Slayer, Lamb of god, Slipknot, Trivium o.l på full guffe mens jeg raste rundt i byen og hadde mitt eget lille rally/destuction derby.

Når det gjelder mat så hadde jeg sanket inn enorme mengder hermetikk som jeg hadde lagret på et passende sted. Feks. Trumph Tower eller et annet bra sted for å opprette en base.
Basen skulle aller helst vært på toppen av en høy bygning med en parkeringsplass som var full av biler.
Da kunne jeg kost meg med iskalde øl på toppen av bygningen og bare kastet flaskene ned på bilene.

Jeg skulle selvfølgelig også opprettet min egen driver range mens jeg var på grapsefylla på toppen av bygningen jeg hadde gjort krav på.
I tillegg til dette ville jeg også prøvd meg på både kontrollerte og ukontrollerte sprengninger av bygninger.