Tråd: Rasisme?
View Single Post
Det er helt riktig å gjøre noe med innvandringen. Siden 80-tallet har antall gjenger og kriminelle hendelser økt kraftig. Litt ironisk er det da en ikke kan si at det er pågrunn av visse innvandrere, uten å bli kalt for rasist. Og man blir gjerne ikke kalt for rasist av utlendinger generelt, men 'helt' Norske statsborgere.

Feilen med regjeringen i dag er at de er motsatt rasister. Når de kommer inn til landet, så får de alt servert på sølvfat. Jeg er IKKE i mot å hjelpe, men det er så mye som burde vært fikset på når det gjelder skole, sykehus, veibaner, osv her i landet. Hvorfor i all verden skal så mye penger gå til å GI innvandrere boliger og en haug med penger til resten av familien sin i utlandet!?

Det er greit nokk at vi hjelper de med bolig/leilighet, men den burde de heller fått lånt en viss periode, for så å skaffe seg en jobb. Det er så utrolig mange som kjører rundt i dyre biler, har dyre merkeklær, osv, uten at de i det hele tatt jobber for pengene selv, men det går av skatten til alle skattebetalere.

MERK! Jeg sier ikke at det jeg skrev nå gjelder alle, det er mange som jobber for seg.

Men se denne videoen, økningen er ganske skremmenes!

http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5...eature=related

Og nå er det faen meg på tide at vi gjør noe. Helt utrolig at det samme drittpartiet har blitt stemt på om og om igjen.
Det blir nokk FRP på meg også i år.
Sist endret av HV90; 24. juli 2009 kl. 17:57.