View Single Post
Sexysheep's Avatar
Trådstarter
36
Sitat av Ryan Vis innlegg
Beklager, la meg gjere det meir klart for deg: På ståande fot har du ingen sak her. Anna enn viss du tar den til LG, som igjen kreve at dei er snille nok til å eventuelt gje deg ein ny telefon. "DU HAR DINE RETTIGHETER", selfølgelig, men her er det ikkje snakk om rettigheiter, men heller ein misfornøgd kunde. Kva skal forresten butikken med telefonen din? Dei får jo ikkje selt eit brukt produkt (iallefall ikkje til full pris), så dei er heilt uinterreserte i å ta den tilbake.
Vis hele sitatet...
Det handler ikke om hva butikken er interessert i! La oss si at du kjøper en ny pc, men den slutter å virke etter to måneder. Du vil jo gjerne få den reparert/omlevert/pengene tilbake, vil du ikke? Eller skal du sitte der med en ødelagt pc som kostet (la oss si) 10.000?
Er du som meg leverer du den såklart inn til reparasjon slik at du kan få den tilbake til brukbar stand. Du gjør det og 3 uker senere rusler du fornøyd ut av butikken med pc'en din under armene, gleden til å bruke den igjen tilfredsstiller deg. BAHM! 2 måneder senere skjer det samme igjen! Du fortsetter prosessen om og om igjen. Til slutt har pc'en vært på verksted 4 ganger. Du ønsker ikke det vel? Å så og si rutinemessig levere inn en ødelagt pc er ikke gøy for noen.

Som meg begynner du å innse at pc'en er en haug med dritt og du ønsker IKKE å beholde den. Sier du fortsatt at du ikke har noe rettigheter? Nei vel, da får du sitte der med din ødelagt pc da

JEG vil ikke gjennom din prosess!

Så igjen, takk for svar, men fortsatt ingen av hjelp

-Sexysheep

EDIT: Var litt dramatisk, beklager så meget. Pleier å få blod på tann på slike forum og det er ikke alltid like lett og holde masken
Beklager

Sitat av mo3 Vis innlegg
fikk ny mobil etter 3.feil. Var ikke samme feil 3ganger heller.
Vis hele sitatet...
Tørr jeg spørre hva slags forhandler/butikk du kjøpte den i?
Sist endret av Sexysheep; 21. juli 2009 kl. 22:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.