Tråd: Rasisme?
View Single Post
"Bumb"

Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Jeg er enig i at dette har fint lite med rasisme å gjøre fra Haitham sin side. Likevell synes jeg det er en barnslig holdning han viser. Det kommer ingen ting godt ut av at han viser sin personlige avsky ovenfor motspillerne sine på denne måten, han burde heller holde slikt på innsiden og fremtre litt mer profesjonelt.
Vis hele sitatet...
(skum lest igjennom tråden)

Men må si meg enig i det "gulunderstrek" Skriver over her.
En tinger å misslike politikken til motstanderen, noe som er helt naturlig.
Men det er direkte frekt for og ikke snakke om barnslig å ikke ta fyren i hånden.

Man diskuterer sak IKKE person, og man skal ha respekt for andres meninger uansett hvor fucka de er.
Vi lever trossalt i et fritt land.
Det er selvfølgelig ikke lovpålagt å ta en person i hånden, men det er direkte uhøflig å ikke gjøre det.(har litt med folkeskikk og gjøre)

Pluss at motparten får en masse sympati fra “mannen i gaten“ siden han var høflig og strakte fram handen men fikk en kald skulder tilbake.

Men det hjelper heller ikke FRP å skrike rasisme i etterkant, for det var det langt i fra.
Men vedder som “ Hedges” tolvfingertarmen på at hadde det vært andre veien, hadde SV brukt det for
det var verdt og skreket RASISME 10 ganger høyere en FRP.

Er verken fan av FRP eller SV men mener at her dreit Haitham El-Noush seg loddrett ut.
Han burde hold seg for god til å synke ned på det nivået.

Spark ballen ikke mannen! Diskuter sak ikke person!

Sitat av Uncle_Sylvert Vis innlegg
sorry for å være usakelig men dette er noe jeg har lurt på lenge ( sosiale normer):

mener dere er at hvis en person tar fram hånden og presenter seg, og den andre personen bare sitter der. sier sitt navn og ser bort. burde dette betrakets som uhøflig eller er det liksom greit?'
Vis hele sitatet...
Nå satt ikke hr Haitham El-Noush helt pent i ro og ikke rørte en mine....
Han svarte på "gesten" med :"Jeg hilser ikke på Frp!" å gikk rett forbi.
Å det er respektløst og frekt......
Sist endret av Olje14; 15. juli 2009 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.