View Single Post
Gulunderstrek:
Det kan godt hende jeg gjør det og det kan godt hende jeg ikke gjør det...
Det er jo store muligheter for at jeg har tatt feil et sted eller oversett noe, men jeg tror ikke det, derfor skriver jeg det
Du kan jo snu på det og si at siden jeg har "funnet" ut av det og tror på det, så har det åpnet noen dører for meg.

Men i bunn og grund så spiller det ingen verdens rolle hva jeg tror på, hva man tror på er noe man må finne ut av selv, siden det er mye "åndelig" inn i bildet som foreløbig er umulig å finne ut av, det er her troen kommer inn.
Og som sakt, som de fleste andre så føler jeg meg sikker i min tro, noe som er viktig.

Sitat av ivioynar Vis innlegg
Hva er det onde vi må kjempe imot? Jeg forventer et klart svar på dette siden du ser på det som det mest fundamentale i eksistensen. Det bør være en definisjon som lar meg som enkeltperson innse når jeg møter det onde i det daglige, slik du sier det.
Vis hele sitatet...

Hva det gode og onde er, er noe DU må finne ut av selv Det er noe av det som gjør oss til å ta de valgene vi gjør og gjør oss til de personene vi er.
Sist endret av sykofant; 10. juli 2009 kl. 18:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.