View Single Post
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Utrolig spennende lesning fra begge kanter. Føler kanskje folk angriper trådstarter litt mye, med mange utrolig vanskelige spørsmål. Noe han selv nevner i førsteposten sin.

Når jeg forteller personer at jeg er kristen, får jeg ofte merkelige blikk, og en haug med spørsmål som absolutt ikke er noe enkelt å svare på - mer umulig.
Vis hele sitatet...
Men honnør for lesestoffet. Spennende å få hørt ting fra en ikke så altfor kristen, som skriker ut om helvete og konvertering. Selv er jeg veldig enig med Boo-Boo i at det er greit folk tror på det, men når de skal begynne å konvertere med trusler om en evighet med Satan blir det litt vel i overkant.

Samtidig er vel kirken som den er i dag dessverre en del av den kapitalistiske verden der et fåtall tjener seg rik på menneskers tro. Men for all del, man kan tro på hva du vil. Synes bare det blir veldig merkelig å skulle tro på noe slikt bare fordi noen andre sier at sånn er det til deg.

Merker dette ble veldig rotete, så slutter bare av her. Men håper på flere innspill. Gjerne noen fra noen troende.