View Single Post
Jeg vil tro at alle verdens land vil være i en verdensunion. Ingen vil slippe unna. All millitærmakt vil kun bli brukt mot sitt eget folk for å hindre protester. Frie valg vil være en del av fortida. Men for all del. Jeg tror likevel at over 95% av befolkninga ville levd mer eller mindre akkurat som de gjør nå og ikke sett noe galt med systemet. Dette fordi det blir så sneglesakte implentert at svært få vil stoppe og spørre seg selv "hva faen skjer?". Eksempler på dette er EU, North American Union og, om et spørsmål om tid, en haug med asiatiske unioner. Deretter vil flere unioner tre frem, før alle unionene fusjonerer sammen til en gigantunion hvor frihet over tid vil utvikle seg til et fremmedord.

Sånn ellers vil jeg tro at naturen fortsetter å fungere i skjønneste orden. Fenomenet global oppvarming vil forkastes sammen med ødeleggingen av ozonlaget som bare har forsvunnet ut av folks dagligtale over tid. Folk vil bare glemme det og brenne Smart-bilene sine på bålet sammen med An Inconvenient Truth og vi korsfester Al Gore. Vi vil bytte over til el-biler etterhvert uansett, men da ikke som følge av global oppvarming, men heller på grunn av mangel på olje, kull og gass og satser på naturlig energi. Kreft vil være en ting fra fortiden, det vil ikke eksistere downsbarn og andre ubrukelige(?) mennesker, ettersom at jeg vil tro at designbabyer vil bli det store, samtidig som jeg tror at ekstrem religion forhåpentligvis dør sakte, men sikkert ut slik at flere tar abort når barnet er... Uønsket.

Også tror jeg at jordbærene vil bli plukket av roboter og husene vil bli bygd av roboter. Som et resultat vil arbeidsløsheten skyte i været i Polen.
Sist endret av sofa; 9. juli 2009 kl. 05:30.